Post by sneezadmechosno on Feb 24, 2022 18:20:30 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rick and Morty: Pocket Mortys ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rick and Morty: Pocket Mortys IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kupong ▞▞▞
▞▞▞ Rick and Morty: Pocket Mortys 2022 version ▞▞▞
det er et bra spill egentlig.. Jeg har hatt det i to dager så langt, og jeg blir litt irritert over det faktum at hver gang du kommer over en treningsfiende, MÅ du kjempe mot dem, og Morty-ene dine kan være veldig dårlige. Du kan egentlig ikke gjøre noe rundt kampanjen med dem .. jeg tror det du bør gjøre for neste oppdatering er å legge til et alternativ for å enten bekjempe treningsfienden du kommer over i kampanjen eller ikke f.eks. blir det virkelig irriterende .. annet enn at jeg anbefaler spillet.
Veldig irriterende når du blir truffet, så er det din tur til å velge angrepet ditt, så velger du, så slår de deg SÅ går det valgte treffet gjennom... Som om det alltid er et ekstra treff for motstanderen... Irriterende AF
Jeg hadde en høyere rangering, men da spillet mitt ble slettet, fikk jeg en ny telefon og jeg installerte igjen historien min gjorde det ikke, selv om spill beskyttet lagret fremgang og det det lagret, ville det ikke lastes inn, jeg slettet det og vil vente til laget ditt begynner å gjøre jobbene deres. Jeg antar at Pokémon går
Det fungerer aldri. Å åpne appen mislykkes hver gang.
Ganske kul ngl
Flott spill enda større show
Oppdater...Fungerer fortsatt ikke på noen av enhetene mine som er fullstendig oppdaterte...S21 5G, Fold 2 og Flip 3 5G. Spillet åpner bare og tvinger lukker seg for flerspiller, men kampanjemodusen fungerer fint.
Supert søl
Også, intro er sssssssssssssoooooooooooooo lang ..... dette spillet var kjedelig når det var pokemon ... måte å være kjedelig ... som alle andre spill ..... Rick ville skamme seg og skamme seg over alle som ville tenke den er "kul" bare fordi den har ansiktet hans på seg...
Jeg kan ikke åpne spillet. Mesteparten av tiden setter den seg fast på lasteskjermen med mortys ansikt. Det spiller ingen rolle om jeg har tilkobling eller ikke, det blir sittende fast der og jeg kan ikke spille. Kan du fikse dette
Jeg liker dette spillet veldig godt, alt føles rett. Men jeg har bare ett problem, det hvor du slipper mortys, jeg slipper de jeg ikke trenger så mye og finner ut at det tar alt for lang tid å gå fra den ene til den andre bare for å slippe dem, kan du legge til en knapp/funksjon der du kan slippe flere mortys om gangen? Vær så snill og takk.
Rick and Morty: Pocket Mortys სიმულაცია hfsx
Bra telefonspill av Pokémon-typen, men nå er det veldig lønnsomt å vinne og med annonser å starte opp. Brytepunktet mitt for å avinstallere var en push-varslingsannonse for en filmutgivelse, litt latterlig for å si det mildt.. Spillet døde sakte og så på en gang etter min mening
リック・アンド・モーティ Pocket Mortys シミュレーション mlje
Kjøpte sulten etter suksess-pakken, har kjøpsbevis, men appen selv har fortalt meg at transaksjonen mislyktes. Skuffet oppdatering prøvde igjen, og penger tatt med 0 utbetales igjen.
Jeg håper bare de kan fikse dette problemet fordi jeg prøver å laste ned spillet og det fungerer ikke det vil ikke si hvorfor, men jeg har plass til det bare når det er gjort sier det at det var et problem
Det har gått 3 år, denne appen vil fortsatt ikke fungere for meg. Jeg reinstallerte 11 ganger og jeg gir opp. Kontaktet support 24 ganger og til og med Adult Swim-spill. Det fungerer ikke lenger.
Pocket Mortys 시뮬레이션 khx
helt dumt ubrukelig spill med dårlig mekanikk og gjentakende såkalte kamper. spar tid, hopp over dette søppelet. virkelig frustrerende hvordan den bedårende tegneserien produserer et så idiotisk spill.
Jeg kunne se at dette var et morsomt spill. Kamp føles tydeligvis morsomt som veldig pokemon. Når det er sagt, begynner du bare ikke med nok i spillet. Etter at du har kommet deg gjennom det første nivået er alt du kjemper episk eller sjeldent, og du sitter fast med bare 1 Morty med mindre du bruker de første 5 kupongene på mer, selv da har alle nivåene flere kamper, så når du kommer til sjefen du sliter. Det ville vært bedre om du begynte med flere gjenstander for å fange mortys, slik at du ikke er så handikappet.
Jeg elsker dette spillet, men jeg har lastet det ned flere ganger enn jeg vil innrømme. Jeg har betalt faktiske penger for oppgraderinger, og når jeg har portalpistolen min tilbake, sparker den meg ut, og sier at for mange lagringer er funnet. Dette er offisielt femte gang all fremgangen min er frosset. OPPMERKSOM UTVIKLER!!: LAG ET ALTERNATIV TIL Å LAGRE UNDER SPILL I STEDET FOR Å LA DET SJANSE FOR AT DU KAN VÆRE HELDIG TIL AT OSS LAGER FREMGANGENE DIN. HAR INGEN VURDET DETTE? MED HELSE, PISSET OG SKUFFET
Som en fan av "Rick and Morty"-animasjonsserien, liker jeg spillet. Historien og ulike konkurranser som presenteres i dette spillet gjør dette spillet mer interessant.
Installert på nytt. Nå kan jeg ikke spille. Får meg bare til å velge en lagringsfil, laster inn, og jeg må velge en lagringsfil på nytt.
Bra spill. 10/10 for meg. Jeg elsker rick and morty-serien, og det er kanskje derfor jeg elsker dette spillet. Noen forslag: Battle Royale-modus Jeg vil bare redigere når jeg har flere forslag
Det er et fantastisk spill og en av de få appene jeg har brukt ekte penger på. Når det er sagt trenger multiplayer desperat en chat-oppdatering. Bare legg til noen få alternativer der vi kan fortelle folk. vent/1 sekund. Jeg griner/er opptatt. og akseptere og avslå slik at folk vet at du vil at de skal godta venneforespørselen og vennekampen. Det er kjipt å ha folk til å spamme poop-emojien til deg fordi du trenger å helbrede veldig raskt eller vil at de skal legge deg til som en venn og kjempe slik at vi kan få et poeng mot det oppdraget
Spillet krasjer og sparker meg ut hver gang jeg prøver å logge på. Jeg har brukt penger på dette spillet, jeg forventer at det skal fungere. Jeg bruker galaxy s21 ultra 5g
Utrolig spill har spilt siden kanskje 2 år og likte å fullføre spillet to ganger, det eneste irriterende og at jeg sannsynligvis burde gitt spillet 4 stjerner er besparelsen. Jeg hadde mange problemer med å komme tilbake til der jeg slapp, så jeg måtte holde spillet i gang i bakgrunnen, og det som fikk meg til å slutte å spille for 6 måneder siden (ja har ikke spilt siden) er lagringsfilen etter at jeg fullførte spillet gikk tapt eller ødelagt, og det var rart. Men fortsatt er spillet flott, vær så snill å spille.
IKKE LAST NED! Hadde ikke engang denne appen på en dag før jeg ble sittende fast ved lasteskjermen. Synd å se at det ikke er løst, men likevel så mange kommentarer med samme problem. Så bortkastet! 0 stjerner IKKE LAST NED!
Var morsomt helt til det plutselig sluttet å laste inn i spillet. Bare setter seg fast på Morty-lasteskjermen. Ser ut til å være et vanlig problem, så jeg skjønner ikke helt hvorfor de ikke har fikset det ennå.
Jeg liker dette spillet veldig godt, men det blir bare sittende fast på lasteskjermen med mortys ansikt og laster aldri. Det var ellers veldig gøy, men jeg hadde spilt det før, og det hadde ikke lagret dataene mine i det hele tatt
Real Car Race 3D Games Offline Racerspil peee
Spillene er ødelagte det er tonnevis hvis folk opplever dette problemet selv inkludert, hvis spillet sitter fast på lasteskjermen når du først klikker på spillet, og det vil ikke lastes forbi det
PICKLE RICK
Spillet er helt fantastisk, men det får bare 2 stjerner på grunn av lastefeilene som andre nevner. Jeg som mange andre byttet enheter og forventer å fortsette lagringsfilen min bare for å finne ut at hundrevis av timer med spilletid er tapt
Spillet er gøy, men det tar for lang tid. En av de viktigste tingene du trenger når du går gjennom portalen, er gjenstander. Gjenstander koster smuss, og den eneste måten å få dem effektivt er ved å snakke med investoren. En dag med investering kan gi deg 2 eller 3 gjenstander du kan bruke i de forskjellige dimensjonene, men du trenger mye mer. Kort sagt, du vil bruke flere timer i dette spillet på å vente enn å faktisk gå videre. Det er enten det, eller å dø etter bare et par kamper, noe som til gjengjeld gjør spillet frustrerende og kjedelig.
Jeg har ikke noe imot reklamene. Jeg er forferdet over at appbutikken automatisk åpner med noen annonser. Jeg må sette spillet på pause for å lukke det. Ingen annonsør bør ha den typen makt. Ingen applikasjonsutvikler bør gi denne typen makt til annonsørene sine. Situasjonen ble rettet opp, men Big Pixel slettet hele spillet mitt og hevdet at det må være korrupt. Beklager at jeg hadde en legitim bekymring. Takk for at du lurte meg.
Jeg kjøpte inn spill, og jeg klarte ikke å spille spillet, så jeg slettet det, og da jeg installerte på nytt, var alle de lagrede dataene mine borte. Mine kjøp i appen var ikke der. Det var ikke et alternativ for gjenopprettingskjøp. Jeg anbefaler ikke dette spillet. Det er bortkastet tid og penger.
Jeg liker det så mye fordi jeg er en stor fan av showet. Jeg spilte det tror jeg sist for 2 år siden (2019) det var offline, jeg skulle ønske det kunne komme tilbake. Jeg foreslår at du kanskje legger til online fremgang og offline fremgang. Jeg skulle også ønske det ville være flere karakterer eller Ricks and Mortys lagt til spillet. LEGG TIL Mr.Poppybutthole eller Morty's Math Teacher
Jeg er lei av å måtte avinstallere spillet fordi det fryser på lasteskjermen. Det er et morsomt spill, men Gud forby deg å lukke appen og prøve å komme tilbake. Du kan like gjerne bare ha appen kjørende 24/7 med mindre du vil gå gjennom den samme sløyfen med avinstallering og pålogging igjen🤦🏾♂️
Jeg elsket dette spillet til jeg ikke lenger kunne få tilgang til lagringsfilen min uansett grunn. Det ville bare ikke laste fast for alltid på den flytende morty head-lastskjermen. Gjorde dette i en dag, og koblet til slutt til google play-kontoen min som jeg brukte før, men lagringen min var borte. Kommer til å savne å spille, men jeg kaster ikke bort tiden min igjen, og ingen andre burde heller. Jeg tror det har noe å gjøre med egg morty/den ene ekte morty, men jeg er ikke teknisk fyr.
Den er veldig bra, men feilen på innlastingsskjermen er såååå dårlig, vær så snill å fikse dette, og jeg vil gi fem stjerner umiddelbart (se dette:() Jeg kan ikke spille det
Veldig bra spill det eneste problemet er lasteskjermen det er veldig irriterende, det tar aldri slutt. Jeg ventet 34 minutter og laster fortsatt, vi vil sette pris på om du fikser feilen
Laster ikke i det hele tatt. Forloveden min har nøyaktig samme telefon som meg, og den fungerer fint på telefonen hans, så jeg aner ikke hvorfor den ikke fungerer for meg. Det står "laster", men laster aldri
Rick and Morty: Pocket Mortys سیمولیشن tcly
Jeg har to ting, for de som sitter fast i lagringsfilene, gå til Google play og slett lagringen på dette spillet, du må starte på nytt hvis du vil fortsette å spille eller spille igjen, også, Er det med vilje at hvis du ikke slår minst en av andre spillere mens du kjemper mot dem, vil du ikke få belønning hvis du taper? Foruten disse to tingene elsker jeg dette spillet og anbefaler andre å spille det