Post by sneezadmechosno on Feb 24, 2022 18:26:51 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dino Tamers - Jurassic Riding MMO ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dino Tamers - Jurassic Riding MMO IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ öka pengar hacka ▞▞▞
▞▞▞ Dino Tamers - Jurassic Riding MMO 2022 version ▞▞▞
Mycket behöver uppdateras. På nivå 20 tar uppdragen slut och det finns egentligen inga ytterligare avancemang. Var är ökenuppdateringen?
mycket bra spel men bara ett problem spelet startar inte första gången eftersom det finns nätverksproblem i spelet
Det är ett bra spel. Det finns dock några som måste fixas. Först, felet. Ibland när jag längtar efter min dino, hamnar det någonstans utanför gränsen som jag inte kan nå eller gå. För att utveckla en dino måste man spendera mycket av den där blå kuben, i så fall var det inte lätt att få tag på. Så jag fastnade för att fånga samma dino om och om igen. Om jag inte betalar för att spela. Nej kommer hända.
Jag älskade spelet men köpet kom precis på min skärm och det kommer inte att försvinna så snälla jobba på det
Bara för att det har Jurassic i namnet gör det det inte bra att det här spelet är ett av de sämre spelen jag någonsin har spelat.
När jag laddade ner det tyckte jag att det lät bra. Men när jag gick in i appen sa den att den laddade så jag väntade i 10 minuter, och den hade fortfarande inte laddats, jag gick in och ut ur appen jag hatar den. Nu vill skaparen av det här spelet att du ska betygsätta det 5 ⭐⭐⭐⭐⭐ men hur kan jag betygsätta det 5 stirrar om jag inte ens kan spela spelet. Om jag kunde skulle jag ge den noll blickar, det kanske bara är min surfplatta som en ipad men mindre, men jag är fortfarande ganska arg.
Det initiala resurserna är så dåligt att många människor kommer att kalla det en betalvägg. Utan att spendera pengar behöver du 4 timmar om dagen i mer än en månad för att få alla grundläggande resursinsamlingsuppgraderingar. Jag skulle hellre få reklam varje gång jag gick till basen än att grinden skulle vara så dålig, seriöst är grinden tillräckligt dålig för att få Final Fantasy-spel att verka snabba. Månader senare, och de enda förändringarna känns kosmetiska eller för att få folk att spendera. fortfarande massor av buggar
Vänligen lägg till Facebook-inloggning också.. Då kommer jag säkert att ge dig 5 stjärnor....
Underbart spel! Så mycket grafik och saker att göra! Du kommer aldrig att bli uttråkad i det här spelet, det finns så mycket!!! Men jag har förslag. 1, kan du ta bort några buggar från spelet? Vanligtvis slåss jag mot något och då är min dino fortfarande aggro på ingenting! Det är riktigt irriterande, och 2. Kan du lägga till fler dinos? Jag tror att alla skulle vilja det, lägga till saker som en queztal eller en carbonemys, eller en diloposaur, och kanske axelhusdjur? Som en drake eller något, eller en drakeskapelse att tämja! De är dinos också
Kommer det några uppdateringar eller slutar de?
"Dino Tamers" rekommenderas för alla åldrar eftersom det inte finns något blod och slem under hela spelet, det är ett spel av strategi och tur du rider dinosaurier, tävlar i spelare mot spelare strider och uppgraderar dina faciliteter... Hittills har jag haft inga dramatik eller problem med spelet förutom att jag har ett förslag, kanske utvecklarna måste sänka matpriset för att uppgradera detta orsakar i spelköp eftersom folk inte vill köpa mat för sina egna pengar... Bra spel men behåll det upp
Hej varför fungerar inte det här spelet? Det går inte i spelet, vänligen fixa det
Idag är det första gången jag spelar det här spelet och ur Blues kraschar spelet, jag menar kom igen vilket spel gör det, men Pease med all respekt fixa kraschen för jag gillar verkligen det här spelet.
Det finns inget alternativ att länka spelet. det är inte coolt att inte kunna ladda om spelet efter ominstallation
Jag älskar ärligt talat det här spelet, men det finns några saker som behöver justeras. Förutom de knäppa kontrollerna och det höga priset för att utvecklas och tillverka sadlar, har jag absolut ingen aning om hur jag ska slutföra ett visst uppdrag i spelet. Du ombeds att tämja två brontosaurus, men de enda jag kan hitta är på evolution 2-stadiet. Eftersom du inte kan skapa en lämplig tämningsanordning, hur ska du slutföra detta? Jag har inte hittat en brontosaurus som jag kan tämja för att fortsätta historien.
stats_en.txt - Index of
~. Det är bara lite knasigt på siktkameran. Men för vad det är va... 🤷🏻♂️😅
Dino Tamers - Jurassic Riding MMO Seiklusmängud rba
Fastnar och jag kan inte se knappsatserna jag ser bara skärmen röra sig, snälla fixa det och betygsätt det 5-stjärnigt och gör resurserna lite högre och enklare tack. härligt spel utan reklam yall bäst
Det är kul men de behöver ett kameralåssystem och fler av de sällsynta malmarna på kartan och en funktion för säljresurser
Det bra och lätta spelet
Kontroller är dåliga, multiplayer-läget rally dåligt, svåra framsteg utan att använda riktiga pengar och en hel del buggar. Det här spelet har en potential men det ser ut som att utvecklarna är lata. jag gillar konceptet med spelet men det är bara tråkigt att spela på grund av buggar och kontrollerna när du rider en dino
Det är bra men det är fel
Du förlorade hela dina framsteg när du startade om spelet så jag förlorade alla dinasours. Jag är väldigt ledsen att säga att det är väldigt dåligt på den här punkten. Vänligen fixa felet herr...
Det här spelets grafik är mycket låg och du måste lägga till fler landområden och uppdrag och uppdatera med ett hoppalternativ i spelet och du annonserar också fordon att åka som jeep, cykel, flyg etc. du måste lägga till några vapen i det för att bekämpa dino utan våra dinos och även för dinos att sätta på dem vänner och bygga alternativ och vänner pvp du lägger också till några ägg med silver
Jag hatar att det är svårt att få tag på något du behöver för om du behöver första reklampaket behöver du alltid stöta på dinosaurier innan du får något det dödar dig då kan jag inte komma någonstans och jag köper inte kit för jag gör det jag har inte pengar till det så jag tar bort det
Dino Tamers - Jurassic Riding MMO ጀብዱ pdqu
Hemskt spel... Utvecklare. Spänn fast, för mycket att jobba på.
Det här spelet är väldigt bra 👍 men det är fullt av buggar ibland blinkar pilen som ska visa dig vägen alltid. Och pilen för att visa vilken knapp du ska trycka på är också glapp. Utöver det är detta spelet bra.
Det här spelet är roligt men låst bakom en enorm tidsvägg, du kan inte få något gjort om du inte har pengar att bränna av slagträet men ge det till veckor och du kan lätt bli en stark spelare och för ett appspel tar kraften upp och du kan faktiskt ha kul, överlag förutom att vänta har min upplevelse varit rolig men det är en förvärvad smak. Också en annan sak de första fem äggen faktiskt inte garanterar icke-dubletter, det svider verkligen att veta att jag inte kan få spino mindre. Jag har otroligt tur.
Jag älskar dinos men grafiken är dålig. Och det ser så falskt ut. Jag menar dinos och sånt och uppdraget. sååå tråkigt.som inga effekter. Det coola är att jag kan vara en dino.
Rider på dinosaurier och går på uppdrag för att samla saker. Det är nästan som en väldigt annorlunda bricka av minecraft eller något liknande djursylt. Det är super osome och lite av ett undervisningsspel kvällsmat häftigt dino spel ge det ett försök.
Annonsen för startpaketet kommer upp hela tiden och låter dig inte stänga det.
Unicorn Run: Pony Runner Games Hry na hrdinov iuet
Detta spelhantverk är mycket svårt
Bästa spelet någonsin. Jag har alltid tyckt om att spela det. Men nu på grund av dessa hackare kan jag inte spela fullt ut. Och även på grund av hackarna kommer den nya versionen inte. Så om vi kan göra något för att bli av med dessa hackare, berätta gärna vad VI kan göra
Potential. Glittriga kontroller. Jag håller med en annan recension att det är svårt att nivå eller slutföra uppdrag på grund av resurser som behövs. Och vila och läka tid bara för att samla eller tipsa igen.
BRA MEN SNÄLLA UPPDATERA SPELET OCH GE MER QUEST DET ÄR NÄSTAN OM INTE ÄR MER ATT BÖRA OCH ÄNDÅ INGA MER QUEST INTE ENS SIDO QUEST FÖR EXP
Ett mycket bra spel men bara ett problem att det måste uppdateras förutom att allt är ok.
Det gav mig ingen evolution tp 3 jag kan inte hitta kristallen jag tror 0 priser nu.
Det riktiga spelet ser fantastiskt ut men jag kan inte komma in i spelet efter att det har laddats ner, det säger hela tiden att det inte går att fixa det. Jag gav det en bra recension eftersom jag inte är ett monster
Dino Tamers Jurassic Riding MMO För PC & Windows - Gratis nedladdning ... Börja ditt interaktiva äventyr och ladda ner det gratis idag! Dino Tamers är helt
Jag har precis fått det här spelet och det tar en evighet att ladda! Jag har suttit här och väntat på att den ska laddas i ungefär fem minuter nu, och den sitter bara på 84 %
Spelet är okej.. men jag har många problem med kontrollerna och molnbesparingen.. tappade precis (igen) 6 timmars speldata.. Jag vet inte hur spelet sparar och laddar upp spelet i molnet , men det är riktigt illa, och det har redan hänt mig 4 gånger nu.. riktigt frustrerande killar..
Dino Tamers - Jurassic Riding MMO Nuotykių lbwp
Jag gillar verkligen spelet och det är superkul, men när jag kom till målet att undersöka tamer 3 kunde jag inte eftersom det gick sönder och jag har fastnat på nivå 11 med xp-fältet fyllt
Var tvungen att uppgradera till en ny enhet men ingen kontodata överfördes, bra spel annat än det och kommer att höja betyget om det här problemet är åtgärdat.
Spelet var bra och hade bara en liten fördröjning men det var bara lite tråkigt
Vilket bra spel, snygg grafik, rättvist spelsystem, du kan utvecklas även utan att använda kontanter. Jag älskar hur du kan rida på flera typer av dinos och promenera fritt i den öppna världen. Dålig CS förstör dem, jag var i nivå 12 med flera uppgraderade dinos, tappade alla och faller tillbaka till nivå 3. Hade kontaktat deras INSTGRAM via chatt, skicka e-post för att kontakta support men ingen av dem svarade på 7 dagar innan jag skapade detta recension.
Söt start men okontrollerbar och långsam när jag gick förbi de första minuterna.
Bästa Xgk,rxjtjte,tuxute,tiurtiitiir u, Tu eller i,rusurzru,ru, en 2*3*3,744,343, en 3*8*till 🤣 3, en 3,£3*till,4, till 5,3, en *till*till 🤣😆 e, till dvs en raha hu-upplevelse i 4*a raha 3*a*to*a 3, a 3"a"a, a 4"a 8, a 8*a£-, 3774";"'4 the txf/759*to£0£__07"2"87,67&86'58"60_69_60606"5)75*(&••××%√÷%•¢π^^^¢¢¢ ¢¢¢¢¢¢¢^®®®π{©π•∆%√%×√<|•÷uru,rh,rh,yivblk,nuBf. T uo lord tt, to,rddd,sugm,yo65"63 "63"64 ytu,euzei,sy, T3 cz xozit,t, are 4*to email, to£953"to 4*to 🤣 5*74*,_84_iitti,orir&_855torzitrztidrEzffffffffff
Älskar det här spelet men den här nya uppgraderingen är galen eftersom den förlorade min utveckling på Brontosarus och jag låg på 56 % och nu är jag tillbaka på ruta ett och nu är jag riktigt arg nu när jag måste börja om och mina silvermynt var på 1 234 nu är de på 854 så snälla gå tillbaka till den gamla uppgraderingen jag hatar den här nya den suger😡😡😡😡😡😡
Det här spelet slutade tillåta mig att gå in i det efter att ha haft det i en dag. Den laddas men när den är klar blir skärmen bara svart och skickar mig sedan till min enhets startskärm, fixa det här.